تابلوساز اندیشه آفتاب

تابلوساز , تابلوسازی , تابلو چلنیوم , تابلو کامپوزیت , تابلو سردر مغازه , قیمت تابلو تبلیغاتی , تابلو حروف برجسته

تابلوساز اندیشه آفتاب

تابلوساز , تابلوسازی , تابلو چلنیوم , تابلو کامپوزیت , تابلو سردر مغازه , قیمت تابلو تبلیغاتی , تابلو حروف برجسته

تابلوساز , تابلوسازی , تابلو چلنیوم , تابلو کامپوزیت , تابلو سردر مغازه , قیمت تابلو تبلیغاتی , تابلو حروف برجسته , تابلو استیل سه بعدی , تابلو ساز اندیشه آفتاب

تابلوهای چلنیوم

تابلوهای چلنیوم نسل تقریباّ جدیدی از تابلوهای حروف برجسته با روشنایی می باشند که از رویه پلکسی گلاس و لبه های چلنیوم که نوعی آلیاژ آلومینیوم است تشکیل می گردند. این نوع حروف برجسته امروزه به لحاظ زیبایی ،مقاومت و آسیب پذیری کمتر نسبت به سایر حروف از طرفداران بسیاری در صنعت تابلوسازی و تابلوهای تبلیغاتی برخوردار است.
فرایند تولید تابلوهای چلنیوم در تابلوساز اندیشه آفتاب به صورت کاملا اتوماتیک توسط دستگاه حروف ساز چلنیوم و دستگاه های برش لیزر و سی ان سی صورت می گیرد که به لحاظ سرعت، دقت و ظرافت چندین برابر نمونه های دست ساز است وجهت تامین روشنایی این حروف از ماژول های اس ام دی که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند بهره گرفته می شود.

بیش ا ز50 مدل حروف برجسته :
لازم به یاد آوری است بیش از 50 مدل حروف برجسته جهت استفاده در تابلوهای تبلیغاتی از جنس انواع استیل،پلاستیک،چلنیوم،لترمکس،فلز،آبکاری کروم  متناسب با انواع سلیقه ها و در رنج قیمت های متفاوت در تابلوسازی اندیشه آفتاب قابل ساخت و عرضه می باشد.

تفاوت حروف چلنیوم در اندیشه آفتاب :
در تابلوسازی اندیشه آفتاب به دلیل استفاده از دستگاه حروف ساز مخصوص و مکانیزه بودن ساخت حروف چلنیوم این نوع حروف برجسته به غیر از مدل استاندارد در مدل های پانچ دار و فانتزی هم قابل عرضه و ساخت می باشد که از حیث تنوع ما را با سایر همکاران تابلوساز متمایز می سازد.

نحوه سفارش ساخت تابلو حروف چلنیوم : مشتریان محترم با ارائه طرح و یا لوگوی مورد نظر می توانند اقدام به سفارش ساخت حروف و یا لوگوی برجسته مورد نظر خود نمایند و در صورت عدم وجود مدل از پیش طراحی شده کارشناسان طراحی و فروش این مجموعه شما را در ارائه بهترین و مناسب ترین طرح مطابق با فضا و مکان شما راهنمایی خواهند کرد